Mis on enimlevinud valed ning müüdid SEO optimeerimise kohta?

Kodulehtede SEO optimeerimise kohta on palju liikvel vale arusaamasid ning müüte. Toome siinkohal välja enim levinud:

Tänapäeval ei ole mõtet panustada SEO optimeerimise peale.

Miks? Meie arvates on SEO optimeerimine nr. 1 protseduur peale kodulehe avaldamist. Jah, on ka teisi ja kiiremaid võimalusi oma kodulehe külastajateni jõudmiseks – sotsiaalmeedia ning reklaamid. Mida aeg edasi, seda kallimad reklaamid on; ning kas reklaamid täidavad alati oma eesmärki? Ära ei tohi ka unustada, et ca. 95% orgaanilistest külastusest (tasuta külastused, mitte läbi reklaamide jne) tulevad just otsingumootoritest. Hea positsiooni saamiseks otsingumootorite otsingutulemuste seas tuleb teostada kodulehtede optimeerimine otsingumootoritele ning sellest ei saa kuidagi mööda.

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on lihtne ning sellega saab igaüks hakkama

Jah, kodulehe optimeerimine otsingumootoritele võib tunduda lihtne, kui ajada näpuga järge õpikust või praktiseerida koolitusel õpitut. See on vaid jäämäe pealne osa. Kodulehe optimeerimise protsess, mis ka reaalselt kasu toob, on hoopis palju laiahaardelisem ning alati tuleb mõelda raamidest välja poole. Edu toob SEO optimeerimise protsess, mis eristub. Kui teostada kodulehe optimeerimine vaid õpiku järgi nii nagu kõik teised, siis mille poolest me eristume?

Otsingumootoritele optimeerimist ei ole mõtet teostada üheleheküljelise kodulehe puhul.

On ikka küll. Kui meie oma kodulehe esimese versiooni internetis avaldasime jaanuari lõpus 2018, siis see oligi ainult üheleheküljeline, kus olid kirjas paar lausest meie teenustest ning kontaktandmed. Paari kuu möödudes olime otsingusõnaga “SEO optimeerimine” Google otsingutulemuste seas teisel kohal.

Hea SEO tulemuse saavutamise aluseks on paljude ja tuntud SEO tööriistade kasutamine.

Tööriistade all mõtleme erinevaid SEO testereid, keyword toole jne. Oma 8 aastase kodulehtede optimeerimise kogemuse juures oleme aru saanud sellest, et mida vähem kasutada erinevaid tööriistu ning rohkem kasutada oma pead, seda parema tulemuse SEO optimeerimine annab. Nagu varem mainitud, tuleb mõelda rohkem peaga ning eristuda.

Kuidas tunda ära hea kodulehe SEO optimeerija?

Head kodulehtede SEO optimeerimise pakkujad, kes teavad, mida nad teevad ning kelle töö saavutab ka eesmärgi, ei kasuta kunagi Google Ads reklaame enda kodulehele külastuste saamiseks ning klientide leidmiseks.